Produkty w Google Shopping

Produkty w Google Shopping

Dodaj nowy kanał wyświetlania i sprzedaży produktów w Google Shopping

Dlaczego warto posiadać wdrożenie
Google Shopping w sklepie internetowym?

Google Shopping jest kanałem wyświetlania informacji o naszych produktach w sposób darmowy (informacje o produkcie) oraz płatny w wynikach wyszukiwania. Wdrożenie pozwali Ci zwiększyć ruch w swoim sklepie internetowym w sposób organiczny bez płacenia za kliknięcia.

 

Oczywiście możesz płacić za kampanie produktowe ale na początek warto zadbać, aby produkty wyświetlały się w organicznych wynikach, ponieważ jeżeli konkurencja nie jest duża to nie warto od razu inwestować w płatne kampanie Google.

 

W wynikach wyszukiwania znajdzie się informacja o:

  • Nazwie produktu
  • Opis produktu
  • Cena produktu
  • Warianty produktu
  • Link do strony produktu w sklepie internetowym

 

Czy płacę za prowadzenie darmowych wyników wyszukiwania produktów?

Nie, prowadzenie darmowych wyników wyszukiwania jest darmowe i nie obciąża osoby dodatkowymi kosztami. Prowadzenie płatnych kampanii produktowych wiąże się z wdrożeniem Google ADS w celu ustalenia budżetu reklamowego i uruchomienia kampanii, wiec tylko w takim przypadku płacimy za kampanie produktowe. 

 

Dodanie bezpłatnych informacji o produkcie nie obciąża Cię w żaden sposób, a dzięki temu rozwiązaniu  pozyskasz nowy kanał wyświetlania i sprzedaży produktów swojego sklepu internetowego.

Rzut z panelu Google Merchant Center na wykres z 6 dni od momentu dodania produktów do Google Shopping

Co zyskujesz?

Zwiększenie widoczności

Twoje produkty pojawia się w Google Shopping co przełoży się na większą widoczność produktów

Zwiększona sprzedaż

Dzięki dodatkowemu kanałowi sprzedaży uzyskasz większą szansę sprzedaży produktów

Raporty

Uzyskasz dostęp do panelu Google gdzie uzyskasz wgląd do raportów wyświetleń, kliknięć i konwersji

Jaki jest koszt wdrożenia?

Koszt wdrożenia jest ustalany indywidualnie na podstawie informacji przesłanych w poniższym formularzu.

Duży wpływ na wycenę ma ilość produktów oraz system zarządzania treścią (CMS).

Zapytaj o wdrożenie