FAQ
Najczęściej zadawane pytania przez klientów.
Strona firmowa to Twoja internetowa wizytówka firmy w sieci, pamiętaj aby nie łączyć strony firmowej z wizytówką Google Moja Firma, są to dwa oddzielne byty ponieważ strona firmowa znajduje się na danym serwerze i pod daną domeną, to wizytówka Google Moja Firma jest tak naprawdę wizytówką, która pojawia się po wpisaniu nazwy firmy w wyszukiwarce czy Mapach Google jest ona bardzo istotna przy zakadaniu strony internetowej ponieważ wizytówkę Google Moja Firma można połączyć ze stroną WWW .
W przypadku witryny firmowej (strona www) opiszę Twoją firmę oraz stworzę podstrony na temat usług jakie świadczysz lub produktów jakie sprzedajesz.
Dodanie galerii realizacji czy nietypową funkcjonalności jak kalkulatory wyceny czy formularze kontaktowe pozwoli pozyskać większą ilość klientów.
Strona firmowa posiada zazwyczaj od 3 do 9 stron, wyznacznikiem jest ilość usług jakie świadczy firma i które muszą być uwzględnione na każdej podstronie,
aby stworzyć jak najwięcej fraz kluczowych po których Twoi klienci trafią właśnie na Twoją stronę i wybiorą Twój produkt lub usługę.
Jest to strona lądowania budowana głównie po to, aby jak najdokładniej opisać produkt lub usługę i ją sprzedać.
Ukierunkowanie pisania treści jest zazwyczaj precyzowane pod jeden produkt lub usługę w celu zmaksymalizowania konwersji kontaktu lub zakupu.
Wygląd takiej pojedynczej strony usługi lub produktu musi być wykonany dokładnie oraz zachęcająca, ma budzić zaufanie u klienta, który wejdzie na stronę w celu pozyskania informacji, których szuka.
Tak. Jeżeli nie masz pojęcia jak to zrobić to wspomnij mi o tym, wybiorę dla Ciebie najlepszy hosting
oraz go zakupie, a następnie wykonam cesję na Twoje dane osobowe lub dane firmy, będziesz mieć pełen dostęp do panelu hostingowego oraz corocznych opłat za hosting i domenę.
Dobra strona internetowa powinna zawierać merytoryczne i tematyczne teksty, zazwyczaj moi klienci przesyłają własnoręcznie napisane teksty ponieważ najlepszymi specjalistami od swojej branży są oni sami. Oczywiście można zlecić napisanie tekstów Copywriterowi ale wiąże się to z dodatkowymi kosztami. Kwestia zdjęć jest ustalania na etapie rozmów nad projektem, możemy wykorzystać Twoje zdjęcia lub znaleźć coś ciekawego w darmowych bankach zdjęć.
Tak. Twoja strona internetowa będzie oparta o system WordPress, który jest bardzo przyjaznym środowiskiem w kwestii edycji podstron,
wpisów blogowych czy dodawania nowych stron lub zmiany układu menu i słów kluczowych.
Zapewniam wideo Tutoriale z obsługi strony internetowej, na przykładzie Twojej wykonanej strony internetowej co zapewni Ci
komfort nauki obsługi zaplecza strony internetowej w systemie CMS WordPress.
Możesz wypełnić kalkulator wyceny strony internetowej, który pozwoli ocenić koszt budowy strony internetowej jak również przekazać informację potrzebne do zbudowania dobrego wizerunku w sieci. Specjalnie dla moich klientów stworzyłem pola, które pozwalają przesłać informację o swojej firmie, konkurencji czy inspiracjach, które widzieli w sieci i chcieli by wziąć je za punkt odniesienia w budowie strony internetowej. Oczywiście możesz się kontaktować poprzez adres e-mail jeżeli posiadasz swój szkic projektu, czy własny projekt i założenia.
Wykonanie dobrej strony internetowej wymaga czasu, który wykonawca musi spędzić nad researchem konkurencji, dobraniu odpowiedni słów kluczowych jak również dobraniu kolorów oraz struktury strony, która przebije Twoją konkurencję w sieci. Budowa strony firmowe zajmuje zazwyczaj do 10 dni roboczych, większych stron nawet do miesiąca.
Oczywiście! To są standardy w dzisiejszych czasach.
Słowo pozycjonowanie ma szeroki zakres znaczenia. Wykonując Twoją stronę internetową przygotuje ją według zasad SEO jak hierarchia nagłówków, odpowiednie dobranie słów kluczowych, tytułów podstron czy opisów meta description.
To wszystko wchodzi na skład pozycjonowania organicznego, czyli takiego które w naturalny sposób określi Twoją pozycję w wynikach wyszukiwania.
Dobrze wykonana strona internetowa zapewni Ci dobrą pozycję w wynikach wyszukiwania jednak wymaga to czasu, nawet do kilku miesięcy.
Oczywiście!
Uzyskasz wgląd do panelu Google Analitics odpowiedzialnego za mierzenie ruchu na Twojej stronie internetowej
jak również do panelu Google Search Console, odpowiedzialnego za pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce Google.